esmaspäev, 27. september 2010

Näitusepisik

 Kui ilmnes, et ehk saab Cärrut paaritusisasena kasutada seisime fakti ees. Vaja on saada kirja näitusetulemused. Nagu ka kõik muu koertega seonduv, oli teema meile täiesti uus. Õnneks orgunnis Margit meile, Gloria pesakonnast Carron, Äffi ja Sunny ning veel mõned, näitusetunnid Inga Siili juures. See andis siis vähe aimu, mis meid ees on ootamas.
 Vaatamata, aga heale õpetusele õnnestus meil esimene näitus Sillamäel tõeliselt untsu keerata. Hiljem läks asi küll paremaks, kuid oli ja on selge, et Meie tiim, koosseisuga Carron ja mina, oleme aeglased õppijad. Edasi liigume tasa ja targu ning vajame palju harjutamist.
Kuigi käidud on hulgalistel näitustel, õnnestus meil juuniorieas korjata vaid kaks SERTi.
 Küll olin mina "pea laiali otsas", küll otsustas Carron pipardada. Kohtunikke sattus ka igasuguseid, kelle erinevad tujud sai ära nähtud.
Kuid sellele vaatamata, et JunCh tiitel jäi saamata , võtan ma asja positiivselt. Harjutada oleme saanud kõvasti. Meie koostöö on läinud sujuvamaks ning kõrvalt vaadates ilusamaks, endiselt meenutades esimest näitust :)
See ei ole ka kohtunikele märkamatuks jäänud, sest viimased näitusetulemused on väga head. Augustis toimunud Rahvusvaheliselt näituselt kohtuniku Blaz Kavcici käest saime hindeks SP2, kuigi meid hoiatati, et üle VH me tema käest ei saa. Septembris toimunud rahvuslikul näitusel hindas soomlane Tapio Eerola, meid rühma II koha vääriliseks, Ka tema pidi olema range.
Oma oskusi saame, aga lihvida veel küll ja küll, sest vajadusest kasvas välja huvi. Väike näitusepisik haakis end külge ning mu kallil elukaaslasel ei jää muud üle, kui mu järgmist huvi toetada.
Carron on aga nüüdsest väljas noorteklassis.
Edu Meie väikesele tšempionile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar