neljapäev, 24. mai 2012

Head uudised :)

 19.05 toimus Keilas Ipsoni korraldatud SK-võistlus "Keila Karikas 2012".
Treeneri õhutusel otsustasin siis Cärtsuga uuesti proovida. Kuigi kahtlus oli sees, kas Carron on üldse valmis, sai ikkagi ennast regatud. Üldiselt olen noormehe arenguga väga rahul, aga kõhklusi tekitab tema võime mind hetkega unustada ning pöörata kogu oma täelepanu kõrvalistele asjadele.
 Võistluspäeva hommikul olin nii valmis, kui valmis olla saab. Kuigi väike närv oli sees, olen ajapikku jõudnud mõistmisele, et läheb nagu läheb. Anname alati endast parima ja püüame võtta igat võistlust, kui järgmist trenni.
See suhtumine aitab palju kaasa, sest vastasel korral oleksime väga haledalt põrunud.
Nagu ka videost on näha, siis Carroni pea oli laiali otsast ning kõrval asuv aasake oli igati huvitavam, kui mina. Ja kui oleks ennast sellest häirida lasknud ning närvi läinud, oleksinud kaotanud igasuguse kontakti koeraga.
 Seda üllatavam oli, kui lõpus saime teada, et saavutasime algklassis 148,5 punkti ja II järgu. Üheksa koera seas tulime IV kohale.
 Kõige suurem heameel on mul püsilama üle, kus saavutasime max 10 punkti. See on meil alati kõige nõrgem olnud ning iga võistlus on Carron püsti tõusnud. Rõõm on tõdeda, et pingutused kannavad vilja.

Hammaste kontroll 9p
Paigal lamamine 10p
Liikumine rihmas 7
Liikumine rihmata 7
Lamama minek 8
Juurde tulemine 8,5
Seismine 0
Takistuse ületamine 9,5
Üldmulje 7
Kokku: 148,5


ja püsilama





Head uudised on ka meie kennelil Finfair'il. Nende pere sai mai algusest täiendust ning nüüd on Eestis uus kaunitar. Gordon setteri neiu Sundowner's Flower Power ehk Flo.


 

1 kommentaar: